Vitamin-egészség

A vitaminok és az ásványi anyagok az emberi szervezet számára nélkülözhetetlenek. Az egészségünk, szépségünk megőrzése érdekében, a vitaminokat és ásványi anyagokat minden nap pótolni kell. A,B,C,D,E-vitaminok, ásványi anyagok és nyomelemek. A gyógynövények segíthetnek különböző elváltozások kezelésében.

Linkek

 

  http://www.saunabau.hu szálkásszőrű tacskó-vitamin igénye Szaffina fűszerkonyhája

Utolsó kommentek

Címkék

albert (1) aloe (1) angolkor (1) antioxidáns (1) anyag (4) anyagok (5) ásványi (10) aszkorbinsav (3) a b c d e (1) a vitamin (4) b (1) b1 vitamin (1) b3 vitaminb5 vitamin (1) b6 vitamin (1) bélféregűző (1) bór (1) bőrfiatalítás (1) b 12 vitamin (1) b 17 vitamin (2) b vitamin (1) C-vitamin (1) cickafark (1) cink (2) citrom (1) citrusfélék (1) csakra vitamin (1) csontritkulás (1) csoport (1) c vitamin (4) d2 vitamin (1) d3 vitamin (1) dió (1) Dió levél (1) d vitamin (2) egészség (16) egészséges (1) egészségmegőrző (1) egészségügyi (1) egészség regeneráció (1) élettani (4) emberi (1) emésztőszervek (1) és (1) e vitamin (3) fahéj (1) fájdalomcsillapító (1) férfi (1) fiatalító (1) fiatalság (1) fluor (1) fogyasztó (1) fogyókórúra (1) fogyókúra (1) fokhagyma (1) folsav (1) folyadék (1) foszfor (1) főtt (1) főzött (1) gyógyhatás (1) gyógynövény (6) gyógytea (1) gyömbér (1) gyömbért (1) gyümölcs (1) Hajpakolás (1) hatás (2) hatása (1) hatóanyagok (1) hiány (1) hormonok (1) hunza (2) hunzák (2) immunerősítő (1) influenzát (1) infrakabin (1) infrakabinok (1) infrasugarak (1) ízek színek (1) jód (2) Kakukkfű (1) kalcium (1) kálium (1) karotin (1) kezelések (1) klór (1) kobalt (1) kókuszolaj (1) kókuszzsír (1) koleszterin (1) koleszterinszint (1) kollagén (2) komplex (1) konyha (1) kovaföld (1) kovaföldnek (1) kozmetikumok (1) kristály (1) kristálysó (1) króm (1) kúra (1) k vitamin (1) mag (1) magnézium (1) mák (1) mellékhatás (1) méregtelenítés (1) molibdén (1) napfény (1) napi vízszükséglet (1) narancs (1) natúr (1) nemi (1) női (1) nyers (1) nyersen (1) nyomelem (3) nyomelemek (1) öko (1) ősi (1) paprika (1) plasztikai (1) retinol (1) réz (1) rüh (1) sárgabarack (2) sárgarépa (1) sebészet (1) (1) szaunakabinok (1) szaunázás (1) szelén (3) szent györgyi (1) szépség (2) szépségápolás (1) szervezetre (1) szódabikarbóna (1) szőlő (1) táplálkozás (1) tőkehalmáj olaj (1) vanádium (1) vas (1) vera (1) vitamin (14) vitaminhiány (2) vitaminok (1) vitaminokat (1) víz (1) vízivás (1) zöldség (1) fejtetű (1) Címkefelhő

Nyers, vagy főzött

2015.06.22. 10:53 remenyke




Valóban egészségesebb a Nyers zöldség?


Sokan Mondják, Hogy a gyümölcsök és zöldségek a nyersen táplálóbbak, egészségesebbek, menta megfőzve. ">Ebben Nagyon Sok esetben igazuk van van. Nyilván a legegészségesebb a zöldségeket abban a formában elfogyasztani, Ahogy a természetben megtalálható az. Egyesek ezt az elméletet túlzó mértékben értelmezik, és a borsót a szerint csak akkor készek elfogyasztani, ha semmilyen hőhatás nem érte, tehát nyersen.



 

Azt mondják, hogy hő hatására bizonyos enzimek elvesztik azokat a tulajdonságaikat, melyek révén a táplálékot könnyebben emészthetővé teszik. Ez Igaz, de főzés közben az élelmi rostok egy része van károsodik, Így viszont megkönnyíti az emésztésüket. Aki ügy szeretne egészséges maradni, hogy kizárólag, vagy túlnyomórészt nyers táplálékokat fogyaszt, könnyen kelta téveszthet.

Az utóbbi években felfedezték, hogy egyes gyümölcsökben és zöldségekben a főzés hatására éppenséggel felhalmozódnak bizonyos fontos vegyületek. A ketchup például 5-6-szor Annyi antioxidáns likopint tartalmaz, menta a nyers paradicsom, így annál sokkal hatékonyabban véd egyes betegségek ellen. A hő valóban megsemmisíti a friss zöldségek, gyümölcsök tápanyagainak egy részét, különösen a vízben oldódó vitaminokat. főzés után jellemzően kevesebb bennük a B6-vitamin, de különösen a folsav. Az antioxidánsok Aranya viszont megnő egyes zöldségekben, például a kukoricában, vagy a sárgarépában. Az a legmegfelelőbb, ha nyersen, főzve vagy párolva nagyon sokat eszünk ezekből a természetes, egészséges élelmiszerekből.

Ezeket legjobb, ha magunk termesztjük, ha van rá lehetőségünk. Ebben az esetben biztosak lehetünk abban, hogy ezekben a gyümölcsökben, zöldségekben benne van az a  vitamin és ásványi anyag mennyiség, amit az adott élelmiszertől elvárhatunk. A hipermarketekben vásárolt termékekről ugyan ezeket már nem mondhatjuk el.

Szólj hozzá!

Címkék: egészség vitamin főtt nyers főzött nyersen vitaminokat

A bejegyzés trackback címe:

http://vitamin-egeszseg.blog.hu/api/trackback/id/tr707563652

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

Nincsenek hozzászólások.