Vitamin-egészség

A vitaminok és az ásványi anyagok az emberi szervezet számára nélkülözhetetlenek. Az egészségünk, szépségünk megőrzése érdekében, a vitaminokat és ásványi anyagokat minden nap pótolni kell. A,B,C,D,E-vitaminok, ásványi anyagok és nyomelemek. A gyógynövények segíthetnek különböző elváltozások kezelésében.

Linkek

 

  http://www.saunabau.hu szálkásszőrű tacskó-vitamin igénye Szaffina fűszerkonyhája

Utolsó kommentek

Címkék

albert (1) aloe (1) angolkor (1) antioxidáns (1) anyag (4) anyagok (5) ásványi (10) aszkorbinsav (3) a b c d e (1) a vitamin (4) b (1) b1 vitamin (1) b3 vitaminb5 vitamin (1) b6 vitamin (1) bélféregűző (1) bór (1) bőrfiatalítás (1) b 12 vitamin (1) b 17 vitamin (2) b vitamin (1) C-vitamin (1) cickafark (1) cink (2) citrom (1) citrusfélék (1) csakra vitamin (1) csontritkulás (1) csoport (1) c vitamin (4) d2 vitamin (1) d3 vitamin (1) dió (1) Dió levél (1) d vitamin (2) egészség (16) egészséges (1) egészségmegőrző (1) egészségügyi (1) egészség regeneráció (1) élettani (4) emberi (1) emésztőszervek (1) és (1) e vitamin (3) fahéj (1) fájdalomcsillapító (1) férfi (1) fiatalító (1) fiatalság (1) fluor (1) fogyasztó (1) fogyókórúra (1) fogyókúra (1) fokhagyma (1) folsav (1) folyadék (1) foszfor (1) főtt (1) főzött (1) gyógyhatás (1) gyógynövény (6) gyógytea (1) gyömbér (1) gyömbért (1) gyümölcs (1) Hajpakolás (1) hatás (2) hatása (1) hatóanyagok (1) hiány (1) hormonok (1) hunza (2) hunzák (2) immunerősítő (1) influenzát (1) infrakabin (1) infrakabinok (1) infrasugarak (1) ízek színek (1) jód (2) Kakukkfű (1) kalcium (1) kálium (1) karotin (1) kezelések (1) klór (1) kobalt (1) kókuszolaj (1) kókuszzsír (1) koleszterin (1) koleszterinszint (1) kollagén (2) komplex (1) konyha (1) kovaföld (1) kovaföldnek (1) kozmetikumok (1) kristály (1) kristálysó (1) króm (1) kúra (1) k vitamin (1) mag (1) magnézium (1) mák (1) mellékhatás (1) méregtelenítés (1) molibdén (1) napfény (1) napi vízszükséglet (1) narancs (1) natúr (1) nemi (1) női (1) nyers (1) nyersen (1) nyomelem (3) nyomelemek (1) öko (1) ősi (1) paprika (1) plasztikai (1) retinol (1) réz (1) rüh (1) sárgabarack (2) sárgarépa (1) sebészet (1) (1) szaunakabinok (1) szaunázás (1) szelén (3) szent györgyi (1) szépség (2) szépségápolás (1) szervezetre (1) szódabikarbóna (1) szőlő (1) táplálkozás (1) tőkehalmáj olaj (1) vanádium (1) vas (1) vera (1) vitamin (14) vitaminhiány (2) vitaminok (1) vitaminokat (1) víz (1) vízivás (1) zöldség (1) fejtetű (1) Címkefelhő

Kókuszzsír

2015.02.04. 11:57 remenyke

A kókuszzsír egy főként telített zsírsav szerkezettel rendelkező, növényi zsír. A kókuszsírnak két fajtáját különböztethetjük meg: a szűz és szűrt változatot.

A szűz kókuszolaj enyhén kókuszillatú és ízű. Alacsony hőmérsékleten és vegyi anyagok nélkül vonják ki a kókuszdió húsából. A szűrt kókuszolaj teljesen íztelen és szagtalan, a gyümölcs szárított húsából nyerik magasabb hőmérsékleten, általában gőzöléses eljárással.kokusz.jpg

A kókuszzsírt, melyet a kókuszpálma gyümölcséből nyernek, Délkelt-Ázsiában már régóta használják sütésre, főzésre és párolásra. Kb. 25 fokon olvad fel és magas hőállósága miatt sütésnél többször is felhasználható, így egyben gazdaságos is Mivel jelentős a telített zsírsav tartalma, teljesen ellenáll az avasodásnak, és akár két évig is eláll egyszerű szobai körülmények között anélkül, hogy romlana a minősége.

A boltok polcain találkozhatunk szűz, valamint finomított verziókkal, és hidrogénezettel is; utóbbi természetesen kerülendő, mint minden más zsírforrás, amelyet ezzel az eljárással kezelnek. A fentiekből tisztán látszik, hogy a kókuszzsír tökéletesen beilleszthető egy testépítő étrendbe: még ha a zsírsavprofilja látszólag nem is kedvező, az élettani hatásai hozzájárulhatnak a keringési rendszerünk egészségéhez, és teljes egészében helyettesíthetünk vele minden más étkezési zsiradékot, amelyet sütéshez vagy főzéshez használnánk.

Mindazonáltal az átlagos életmódot folytató, vagy éppen az egészségükre nagyobb figyelmet fordító emberek étrendjében is hasonlóképpen megállja a helyét. a figyelembe vesszük az újrahasznosíthatóságát, és azt, hogy már a gyengébb minőségű olíva olaj- ok is csak 200-400Ft-tal drágábbak literenként, tulajdonképpen már ott tartunk, hogy minden tekintetben a kókuszzsír a legjobb választás az ételeink elkészítéséhez amellett, hogy nagyban hozzájárulhatunk a használatával az egészségünk megőrzéséhez hosszabb távon.

Hajpakolás

 

Ha egy csodás kondicionáló hajpakolásra vágysz, nincs más dolgod, mint este belemasszírozni a hajadba főként a végekre. Az értékes olajat, majd fürdősapkát húzni az egészre. Amikor készen vagyok, én egy törölközőbe is be szoktam csavarni a hajamat, hogy biztosan ne legyen foltos a párnám éjszaka, amíg alszom. Reggel moss hajat a szokott módon, majd élvezd a gyönyörűen egészséges, erőteljes, csillogó hajkoronát!

Arcpakolásnak is alkalmas, sőt testápolónak is kitűnő. Az étkezési felhasználás mellett a kókuszzsír bőrápolásra is kitűnő lehet. Tegyünk vele próbát!

Szólj hozzá!

Címkék: egészség kókuszzsír kókuszolaj Hajpakolás

A bejegyzés trackback címe:

http://vitamin-egeszseg.blog.hu/api/trackback/id/tr147140017

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

Nincsenek hozzászólások.